دکتر فاطمه فرازی رئیس دانشکده دندانپزشکی با صدور پیامی، شهادت رئیس‌جمهور وسایر شهیدان همراه ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که روز گذشته برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل ایشان و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکترحسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

متن پیام دکتر فاطمه فرازی به شرح زیر است:

" در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند."  ‏آیه ۲۳ سوره احزاب

در ایام ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع)، روح بلند خادم ملت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست

ضایعه جانکاه سقوط بالگرد و فقدان دردناک شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی رضوان الله علیه، وزیر فقید امور خارجه و نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار فقید و سایر هیات همراه، ملت عزیز ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی را در بهت و اندوهی عمیق فرو برد.

بی شک مردم شریف و صبور ایران اسلامی خدمات ارزنده و ارزشمند آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی ایران که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر خدمت صادقانه، خالصانه به مردم شریف و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران گذراند و در مسئولیت های سنگین و خطیر از جمله آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضاییه، نایب رئیس اول مجلس خبرگان، معاون اولی قوه قضاییه، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام، دادستان کل کشور، ریاست بازرسی کل کشور و.. نیز منشاء خدمات عظیم و چشمگیری بودند، از یاد نخواهند برد.

به فرموده رهبر معظم انقلاب "مردم ایران مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور ایجاد نمی شود" و قطعا در سایه رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای، مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار بیشتری ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت رئیس جمهور فقید ایران اسلامی  شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی وجامعه دانشگاهی استان وبه ویژه کارکنان و اساتید ودانشجویان فرهیخته دانشکده دندانپزشکی تبریک و تسلیت عرض نموده و رحمت، مغفرت و علو درجات را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.