همزمان با فرارسیدن 23 فروردین ماه روز دندانپزشک، دکترفاطمه فرازی رئیس دانشکده دندانپزشکی بجنورد در پیامی فرارسیدن این روز را به تمامی تلاشگران عرصه سلامت دهان و دندان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

زیباترین منحنی دنیا لبخندی است که بی اراده برروی لب های بیمارانت نقش می بندد و تو هستی که آنرا خلق کرده ای

امروز نقش دندانپزشکان و تلاش‌ها و زحمات این گروه فرهیخته از جامعه پزشکی، برای حفظ و ارتقای سلامت دهان و دندان هم میهنان عزیز بر کسی پوشیده نیست؛

عموم مردم به عنوان دریافت‌کنندگان خدمات‌، تسکین آلام، تأمین سلامت و زیبایی دهان خود را مرهون زحمات دندانپزشکان عزیز می‌دانند و از طرفی اهمیت سلامت دهان به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی تعیین سطح سلامت جامعه مورد توجه جدی می باشد .

ارتقای سلامت جامعه مرهون تلاش و تعهد متخصصانی است که دانش، مهارت و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندي و سازندگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قرار داده اند.
در این میان دندانپزشکان به عنوان معماران لبخند سلامت، با ارائه خدمات برای پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان و دندان نقش با ارزشی را در عرصه بهداشت و درمان و نیز ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می کنند.
گرامیداشت خدمات سلامت دهان و دندان در یک روز خاص،  عطف توجه عمومی به جایگاه دندانپزشک و قدردانی از تلاش این عزیزان می باشد.
اینجانب با احترام و سپاس،  23 فروردین ماه، روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی استان و دانشکده ه ویژه اساتید، دانشجویان و همكاران عزیز دانشکده دندانپزشکی بجنورد تبریک عرض نموده، امیدوارم با همکاری و همدلی هر چه بيشتر، در اعتلاي خدمات سلامت دهان و دندان موفق باشند ودر سایه اتکال به خداوند متعال و کوشش‌های بی‌وقفه، آینده‌ای روشن برای نظام سلامت، جامعه پزشکی و بالاخص دندانپزشکان که نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت هم نوعان و زدودن درد از سیمای دردمندان و ایجاد جامعه‌ای سالم، شاداب، مولد و با طراوت به عهده دارند، فراهم گردد.

 


از مجموع 1 رأی